استفاده و خرید از کالاهای این فروشگاه به معنای اطلاع، آگاهی و موافقت شما از شرایط ذیل میباشد.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه آنلاین تترا فیش میباشد.
قوانین عمومی
کلیه اصول و روشهای این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است.
کاربر (مشتری) محترم موظف به رعایت قوانین مرتبط میباشد. درصورتی که در قوانین درج شده و شیوه عملکرد فروشگاه آنلاین تترا فیش تغییری در آینده ایجاد شود در همین صفحه منتشر و به روزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از این سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با درج اطلاعات صحیح خود در فرم ثبتنام سایت، به ثبت سفارش و یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام نماید.
پشتیبانی فنی محصولات
تمامی محصولات ارایه شده در فروشگاه دارای پشتیبانی فنی قبل و بعد از خرید میباشند و مشتریان محترم میتوانند در رابطه با خرید خود اطلاعات کامل را از طریق راههای ارتباطی این فروشگاه دریافت نمایند.
ارسال کالا
درون شهر اهواز: کلیه سفارشات شما در سریعترین زمان ممکن ( همان روز) و یا نهایتاً حداکثر طی دو روز کاری آماده گردیده و از طریق پیک به شما تحویل داده خواهد شد.
خارج از شهر اهواز: کلیه سفارشات شما حداکثر طی دو الی سه روز کاری آماده گردیده و تحویل شرکتهای پستی و یا از طریق پایانههای باربری ارسال میگردد. در ارسال به وسیله پایانههای باربری (اتوبوسهای بین شهری و انبار تعاونیها) هزینه ارسال به صورت پسکرایه و توسط مشتریان عزیز پرداخت میگردد.
عودت کالاها
با توجه به نوع کالاها در فروشگاه و نبود امکان عودت کالا و محصولات از مشتریان محترم درخواست میشود قبل از هر گونه خرید ابتدا اطلاعات لازم در مورد محصول مورد انتخاب خود را از بخش پشتیبانی و از طریق راههای ارتباطی سایت کسب نمایند و از خرید خود با هماهنگی با گروه پشتیبانی سایت بطور کامل مطمئن شده سپس اقدام به سفارش کالا نمایند.
کالاهای برقی قبل از ارسال کاملاً تست میشوند و پس از تایید توسط تیم پشتیبانی فنی جهت ارسال اقدام میگردد لذا باتوجه به وارداتی بودن محصولات و عدم وجود گارانتی، امکان عودت کالاهای برقی وجود ندارد.
عودت وجه
درصورت کنسل شدن خرید به هر دلیل (تا زمانی که کالا تحویل پیک و یا پست نشده باشد) پس از اعلام درخواست از طریق یکی از موارد سایت (از طریق پنل کاربر) یا پیامک (با همان شمارهای که در سامانه ثبتنام انجام شده است) یا ارسال پیام در واتسآپ (با همان شمارهای که در سامانه ثبتنام انجام شده است)، شماره کارت بانکی به نام خریدار اعلام نمایید تا در اولین فرصت (تایم اداری بانکها) مبلغ بصورت کامل (مطابق با سیستم ثبت سفارش) عودت داده شود.
بیمه مرسوله
باتوجه به اینکه مرسولهها بیمه هستند، لذا درصورت اشکال در ظاهر بستهبندی پستی از دریافت آن خودداری نموده و مراتب را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید
شکایات و نظرات و پیشنهادات
تمامی مشتریان عزیز می توانند جهت ارایه هرگونه نظر و پیشنهاد و یا شکایت از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت و همچنین صفحه ” تماس با ما ” با ما در ارتباط باشند.